Honlapunk, más honlaphoz hasonlóan, a konyhavarazsshop.hu(asztalterites.hu.- Pak-Si Kft.) is sütik (cookie-k) segítségével törekszik személyre szabott felhasználói élményt nyújtani, teszi mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. A sütik segítenek Önnek a honlapunk használatában és nekünk, hogy lássuk milyen tartalmat részesít előnyben, így azt az Ön igényeinek megfelelően tudjuk fejleszteni. Az oldal további használatával Ön beleegyezik a sütik felhasználásába. További információk.

 
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A "Konyhavázsshop" web áruházban regisztráció és rendelés leadása nélkül is tájékozódhat, informálódhat termékeinkről, Ebben az esetben nem szükséges megadni az adatait.
Amennyiben kiválaszt egy terméket, akkor arra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, több képpel rendelkező termék esetén pedig a képnézegető segítségével nézegetheti azokat.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során a kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is.
A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ennek a gombnak a megnyomása fizetési kötelezettséget von maga után!
Ezután az alábbiakra van lehetősége:

  • regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni,
  • új vásárlóként akar regisztrálni,
     

Ha korábban már vásárolt "Konyhavarázsshop” web áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot , valamint fizetési módot (utánvét, készpénz, bankkártya). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra, mely gomb fizetési kötelezettséget von maga után.

Árak
Az árak, a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a "Konyhavarázsshop" web áruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a "Konyhavarázsshop" web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanap 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége, Ennek a gombnak a  megnyomása fizetési kötelezettséggel járó megrendelést küld el a Szolgáltató felé.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban utánvéttel  történő fizetésre van lehetőség Ebben az esetben a teljes vételárat a teljes vételárat a  szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van bankkártyás fizetésre is. Ha GLS csomagpontra kéri a megrendelését, akkor kérjük, mindenképpen ellenőrizze, hogy a kiválasztott ponton, van-e bankkártyás fizetésre lehetőség!

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a  GLS futárszolgálatával történik A termék szállítási idejét a web áruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.
Kérjük, megrendelés esetén, lehetőség szerint, adjon meg telefonos elérhetőséget is. Ezzel is megkönnyíti a csomag kézbesítését, mielőbbi megérkezését. Az Ön által megadott számon csak a szállítással kapcsolatban felmerülő ügyben keressük, azon semmilyen ajánlattal nem zavarjuk.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8-17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot. (például a munkahelyi címét) Amennyiben a futár nem talál senkit a megadott címen, a következő napon megkísérli újra a csomag kézbesítését.

Amennyiben munkaidő után szeretné kérni a kiszállítást, akkor azt a megrendeléskor kérjük jelezze. Ennek a plusz díja: 500.-Ft (nettó) ha, szombatra kéri a kiszállítást(8-12 között), akkor ezt is megteheti, a kijelölt településeken. Ezen települések listája itt található! Ennek plusz költsége 1500:-Ft (nettó)
A rendelés során érdemes a Megjegyzés rovatba beírni minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például ha nem Ön, hanem valaki más veszi át a megrendelt csomagot, akkor kérjük, adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható szállítási cím esetén érdemes pontosan megadni annak az elérhetőségét, akár egy rövid útbaigazítással kiegészítve is. Ezzel is megkönnyíti a futár munkáját, és Ön is időben kapja meg a csomagját.
Kérjük, ha törékeny árut rendelt, a kézbesítés után ellenőrizze annak épségét. (a futár távozása után van erre lehetősége) Amennyiben sérülést tapasztal, hívja 8-17 óra között ügyfélszolgálatunkat (0670-9-442-970), és/vagy írjon emailt (konyhavarazsshop@gmail.com), mert kárigényét ezen jelzések egyike megléte esetén tudjuk elfogadni.
Csomagolási díjat nem számolunk fel.

Szállítási/átvételi módok, lehetőségek:

Külföldre sajnos nem áll módunkban szállítani.

   

 

GLS szállítás és csoamgpontok

Kiszállítási idő: 3-5 munakanap
Szállítási díjak:
- házhozszállítás: 1905.-Ft bruttó
- csomagpontok: 1588.-Ft bruttó

 Átvételi Pont

jelenleg nincs elérhető átvételi pont.

 A szállítástól elállás
Ha a "Konyhavarázsshop web áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése
A terméket kizárólag eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, melyet a feladás helyére szükséges visszaküldeni.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Elállási jog gyakorlásának határideje
A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:
- a termék átvételének napjától,
- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Pak-Si  Kft  2143. Kistarcsa Akácvirág utca 13/b. (konyhavarazsshop@gmail.com)

Alulírott                                                                                                        /ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

(termék megnevezése)
(termékkód)
(megrendelésszám)
(bankszámlaszám)
Átvétel időpontja:
A vásárló/fogyasztó(k) neve:
A vásárló/fogyasztó(k) címe:
A vásárló/fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó web áruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (konyhavarazsshop@gmail.com)